13/12 söndag

SOM ALLA REDAN VET SÅ VANN ERIK IDOL !!!!!!!!
JIPPI!!!!!






LUCIA

Sitter på älsklings rum nu... är på sån typ julfika hemma hos hans mamma, 

måste också säga sorry för att jag inte skrivit på länge!

är så jävla trött idag. 
man orkar typ inte göra nått.
imorgon i skolan så ska dom gå lucia, dom skulle ha gjort de i fredags men det blev inte så eftersom skolan var stängd. 
missar typ ev och musik. 
SÅKLART SÅ MISSAR JAG INTE SV OCH MA! :'( 

jaja så är det bara 11 dagar kvar till jul nu.

vad önskar alla sig ?


JOYS ÖNSKELISTA!
-kamera
-parfym
-maskara
-datastol

m.m.

imorgon har jag och älskling 22 månader (v)

sitter och tänker lite.
det är såhär att mitt rum behöver städas...
men!!!!!!!
städar jag nu typ i veckan så kommer det bara dax att städa till julafton iaf...!!
TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT!
hur ska jag göra ? :O

 
imorgon ska jag baka (gjorde de igår me) och så ska jag göra lite julgodis.. hahahaha fast jag inte äter det själv.!! xd
 


jaja, nu ska jag gå ner till fille, han fixar sin syrras killes bil eller nått sånt TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT ...!!!!


pussheeeeej älskar dig bloggen! :*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0