14/ 12 2009 22 månader



1
år och 10
månader idag!



det är FAKTISKT speciellt!

älskling, jag kan inte förstå att det redan har gått 22 månader tillsammans med dig.
tänk att det var exakt 22 månader sen, det är 669 dagar! men kan också vara 16056 timmar!
älskling tillsammans är vi allt, jag älskar dig så otroligt mycket.
jag kan svära det går bara inte att beskriva!
jag älskar dig mer än allt, än solen, blodet i mitt hjärta, än luften jag andas, än allt på jorden!

jag vet att jag har sagt det mer än 1000 gånger...
men.. ja jag kan bara inte låta bli att säga det om och om igen.
kommer ihåg våran dag så mycket. 08-02-14
alla kan fan se det. något speciellt är det fan med det datumet!
minns att allt var helt perfekt asså.
inget man vill ändra på.
allt var bäst in i minsta detalj.
precis som på film :$
super fint.
o, jag får uppleva det om och om igen varje dag! :)

älskling jag vill alltid stå vid din sida och jag hoppas att du tänker samma tankar om mig!
 
puss och kram på dig. du vet att jag tänker på dig hela tiden 24/7!!!!!!!

BTW. älskling så mys det har vatt idag.. julbak, julgodis.. :)
 

BAKDAG!! (h)





ps!
jag har faktiskt tatt mitt tredje hål i vänster örat idag ! DUTTI FLICKA!!!!!!!


PHILIP MÖLLER ÄLSKAR DIG OTROLIT MYCKET!


puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0