FAKTISKT SJUK ELLER NÅTT IDAG !








LOOOOOOOOOV!!.. imorgon..,

mölla. älskar dig går, idag, imorgon och föralltid!

idag har man typ bara haft soft dag i skolan... för skulle vi städa ett klassrum:/
efter de gick vi upp till slöjden kolla på en film..
somnade nästan så dåååålig den var!
sen gick jag till so:salen och så började vi kolla på "tomten far till alla branen" SKIT BRA ! :D
men vi kollade bara lite för sen skulle vi käka !
sen gick vi tillbaka, kollade klart på filmen!


typ sen gick vi till idrottssalen eftersom 9:orna skulle möta lärarn i den årliga vollybollmatchen ! :D
FAAAAAAAAAAAAN ATT DOM SÖÖÖG SOM DOM GJPRDE!!!!!!!
SPÖÖÖ AV LÄRARNA !? (pinsamt) eller?


jaja, iaf sen stack jag hem och chilla.. sen typ hämtade älskling mig(a)
skit mys.
älskar min lille baby!!! ;d



PUSSSSSSSS!! :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0