FREDAGSMYYYYYS:D



idag: först skolan..
sen tog jag och manda bussen till stan:D
först åhlens, kollade på en parfym som jag önskar mej i julklapp.
sen gick vi och kollade i lite olika affärer, säger inte var för då kanske lollo älsklingen läser.. och vi köpte ju julklappar till henne :D<3

jag typ köpte julklapp till lollo, lite saker till tim, ett linne:D, och skit billiga benvärmare!! :D:D:D
och godis till älskling och sebbe som jag ska till ikväll(a)
jag äter ju inte godis själv så jag fick  handla till dom! VAR JU JÄVLA SUGEN PÅ ATT PLOCKA GODIS , !! HAR INTE GJORT DE PÅ 1000 ÅR!

typ nått hände i stan också.. vet inte vad ?? :O Polis och så! :/

när vi hade shoppat klart gick vi och skulle äta!
Så vi gick till Mc..

JOYANS MAT :D



MANDAS MAT :D




jaja, snart ska jag till älskling och sebbe! :D


ska se idol.. ska bli kul.:) men jag tycker inte att någon ska åka ut nu. jag tycker att alla tre kan vinna.
men måste jag väla en som ska bort så är de Calle:D



puss:D





Kommentarer
Postat av: Amanda

tihi, riktigt mysig dag idag :)

och min mat, HAHAHA xD

detta ska göras om (y) <333

2009-12-04 @ 20:35:49
URL: http://annaamandaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0