hissa o dissa




idag hade jag tänk o börja med att hiss två stycken saker!!!

den första hissen är LDBs Lotion with silk!


den är faktiskt jätte jätte bra + att den luktar skit gott!!!!!!

den andra saken som jag hade tänkt o hissa är

LACKLEGGINGS!!!! :O

när jag köpte mina var jag först lite tveksam.. men jag tycker faktiskt att dom är jätte fina... + att dom är sköna!!!!
tyckte först när jag provade dom att jag kände mig som en SPÄCKHUGGARE
men nu gillar jag dom mer och mer...















Idag har jag FAKTISKT tänkt att dissa Pizza!
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! jag är så jävla trött på de!!
.......... jag vet att många tänker att jag är knäpp nu men seriöst... gud så trött jag är på de nu...
jag har aldrig ätit pizza såhär ofta som det har vatt nu.,... :( fyfyfyfyfyfyfyfyfyfyfy

  





jajaj.... de var allt för mig!! :)<3


ni vet alla att jag älskar er!!!


PUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0