JUUUUUUULAFTOOOOON!!

NU ÄR DE JUL IGEN NU ÄR DET JUL IGEN OCH NU ÄR DET JUL IGEN!!!!!!

idag har jultomten kommit till alla SNÄLLA barn!!
hihihihihihihihihiiii, vet ni det är bara för att det är julafton! :D
haha, (rolig)

jaja, iaf nu hade jag tänkt o berätta vad jag än så länge har fått... (ska ju till älskling vi 9 halv 10. så då ska jag få av han och hans familj me)

JAG HAR FÅTT:

-parfym
-dataspel
-tre cd skivor
-en dvdfilm
-varmespray
-låcktång
-halsband
-en bok
sen kommer inte jag på mer... skriver mer sen om jag kommer på mer och så kommer jag nog skriva vad jag får ikväll..
sen efter nyår får jag fler paket eftersom att vi inte har träffat mammas släckt än!


ja. iaf nu ska jag gå och vara lite social!


pussheeeej.
älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0