LOV-LOV-LOV-LOV-LOV!!






HEEEEEEEEEJ!!

nu har jag jullov!!
så skönt.
fick betyg också.
bilden...
syns inte så bra så jag kan säga.




bild- MVG
engelska - G
hemkunskap - VG
idrott och hälsa - VG
matte - G
spanska - G
musik - VG
biologi - VG
fysik - G
kemi - VG
geografi - VG
historia - VG
religion - MVG
samhällskunskap - VG
slöjd - VG
svenska - VG
teknik - G
 
vilket betyder att jag har höjt mig i 3 ämnen och inte sänkt mig i nått!!
 
nästa termin vill/ska jag höja mig i: hemkunskap!, kanske spanska, musik, fysik, slöjd och teknik!
 
jag fick sånt stependium också... typ för bra/trevlig och duktig elev!!

fick mina första julklappar idag också.(a)

 
KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0