måndag

Heeeej alla...:D

idag är jag inte på bar humör asså. jag är verkligen jätte trött!!!!!!!
fast jag fattar inte hur jag kan vara det?
asså jag har typ bara slappat hela helgen, liksom i fredags gick jag och älskling och sebbe och la oss typ kl 12, och då hade jag ändå redan sovit i soffan sen idol var slut. sen sov vi liksom till kl 14:30 liksom då borde man vara pigg, men nej ... sen har jag typ bara sovit som vanligt men ändå är ju sjukt trött ?? varf? :(

jaja, iaf idag var jag typ i skolan först.
sen typ kom jag hem.. var skit hungrig.. :/ väntade med att äta tills älskling kom. då åt vi
efter det så har jag typ pluggat som fan. eller iaf skrivit in hela no:n på datan...... :/ segt.. men 9 sidor..:/
jaja, iaf nu är jag klar och jag ska lämna det imorgon:)(L)
sen har jag färgat Ingelas hår.. NÖJD :)
bilder kommer sen(a)




jätte bra, men är ändå deppig...
nån har låst min inloggning också så jag kommer inte åt mitt soarbete heller.... LIVET SUGER JUST DENNA DAG!
hoppas att imorgon blir bättre!!! (a)



jaja, nu ska jag faktiskt gå upp på mitt rum och sova. älsklingar ha det bäst , jag älskar bara er.

puss:)







PS

Pojken och flickan satt på stranden

Pojken sa: lova att du alltid kommer att älska mej?

Flickan svarade inte , tittade bort medans en tår rann ner för kinden ner i vattnet ,

Hon tittade på pojken och sa: den dagen du hittar min tår i vattnet ,

….. den dagen ska jag sluta älska dej, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0