♥ natti ♥ natti ♥


måsta bara berätta, igår när jag kom hem från min älskling så säger mamma det fösta hon gör när jag kommer in innanför dörren att jag ska följa med henne upp, MEN jag MÅSTE hålla för ögonen... jag bara ???
FRRRRRRÅÅGETECKEN !!!!!!!!

men ja iaf, så kände jag att vi gick mot mitt rum och så öppnade jag mina ögon och så möts jag av mitt rum....
ååååh, gud så fint...
(a)

mamma ville överraska mig med att städa på mitt rum. DET VAR JÄTTE FINT..
hon hade tänt ljusen och så hade hon köpt en blommor till mig, och en ny vas! :P


SNÄLLLT! (A)

tack mamma ! ;*

NU SLIPPER JAG HA STÄDDAG!




men mina babys nu ska jag ta och sova, eller iaf gå upp på mitt rum.:)
kan inte kolla film eftersom min dvd har pajjat, .....
har lite dåligt samvete... jag har ju sagt (så skoj) att det är fille som har tatt sänder den... men det fattar ju till och med jag att han inte har. liksom varf skulle han...
men det var bara för att han kollade och då funkade den men sen när jag skulle kolla så funkade den iinte..:(
men iaf. jag vet ju att det inte är hans fel.
baby du är ju bäst och skulle ALDRIG göra så.. (:
puss på de.

ja, iaf NATTI NATTI på er alla från.....

........mig (a)


PUUUUUUUUUUUUSS!! ;*


philip jag älskar dig mest på hela jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0