vet inte vad jag ska skriva, men känner att jag vill uppdatera

heeej allihoooooppppppa!! ♥

DAGEN EFTER JULAFTON!!!!!!

idag;

det började med att jag vaknade upp ur min skönhetssömn hemma hos älskling.
... och jag var hungrig.
jag gick och hämtade lite frulle till mig (eftersom älskling inte vill ha)
och så medans jag satt vid datan lite så chillade han ;) typ nördade ps3 -.-
sen såg jag film.. och mös och fille åkte och handlade en ny tv... :)
den var jätte fin !! TYCKER JAG !
.. och så fick han ju en ny dvd på köpet! :O
hahahaaa
iaf när han kom hem var filmen precis slut och då 

H     P     A     E
    O     P      D
jag in i duschen!

TOPPEN!
iaf sen gjorde jag typ ve mig medans hen och micke kollade allt med tv:n
TRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!

sen kom typ älskling syrra och hennes familj! ,
och så typ åt vi och såå. sen gick vi alla upp, jag och älskling typ på hans rum och dom andra vid tv:n.
men så bara helt sådär.. kommer hans syster och frågar om hon inte kan få mublera om älsklings rum med mig..!!
MEN älskling sa nej!!! HELT KLART INTE! TYP.... men vi är tjejer och ger oss inte i första taget!
så tillslut så gjorde vi det iaf!
tillslut blev det skit fint. och allt är bra!
sen kom pappa o hämtade mig..
asså jag skulle ju ha sovit hos älskling, men det blev inte så eftersom det blev jobbigt imorgon då när jag ska till väla med lollo...
men ja iaf
igår när jag kom till älskling fick jag ju massa paket!!! :O
jag som typ bara trodde att jag skulle få av älskling och kanske kanske av hans mamma och pappa!!
:O

men nej när jag kommer hem till han så får jag en hel massa paket,
jo, för då är det så att jag får ett av hans boro och hans tjej!
tre av 'lskling syrra och hennes familj, och sen av hans mamma och micke fick jag två paket och sen av fille också, av han fick jag ... typ tre paket eller fyra kommer inte ihåg riktigt :O:O
jag blev ju f*n lite chockad!! :O

av hans bror o hans tjej fick jag duschtvål och deo och bodylotion:)
av hans syrra o familj fick jag en ram som hade 6 ramar eller typ fönster i sig i 5 sätter man foton och i en står den LOVE. sen fick jag typ en kub som e som en ram man ska sätta foton i :) och så fick jag en almenacka!
av älsklings mamma och micke så fick jag typ en necessär från body shop med tre krämer i och en svamp man ska skrubba sig med. och så fick jag presentkort på väla för 300 kr.
av älskling fick jag ett SUUUUUUUUUUUUPER fint armband, en jätte fin tröja och typ en liten jätte gulllig rosa smikväska med lite saker i. !!

JAG VAR HUUR NÖJD SOM JAG BARA KAN VARA! :D

TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK


jag älskar fille möller mär än allt ! mer än ord kan beskriva! mer än luften jag andas!

Bruna ögon & svart hår där går tjejen ni aldrig får hon är bruden ni kallar vacker hon är bruden dåld av spackel , magen indragen & ryggen är sträckt, vem fan kom på orden PERFEKT ?

GOOOOOOOD NATT NUUUUUUUUUUUU!!!!!! nu ska jag gå upp på mitt lilla rum o sova... ska upp imorgon så att jag fixar o komma till väla när dom ÖPPPPPPNAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0