vetintevarförjaguppdaterarfinnsingetjagvillsäga!

TJATJA JOYBOOOII HÄR! ;D

allt bra med min lilla bloggelibloggblogg? :D

idag har det verkligen inte hänt mycket!!
jag vet inte varför men så är de !
-vaknade hos älskling
-gick och åt
-kollade lite film och möös med älskling
-alexander kom
-FICK HUVUDVÄRK
-så vi gíck ut
-till affen
-gick till älsklings pappa
-kolla lite tv
-hans mamma ringde, hade ringt o beställt pizza :'(
-micke hämtade oss
-hämtade pizzan på vägen hem
-åt pizzan
-spelade lite ps3
-(jag sög så jag satte mig vid datan ist)
-ja och nu sitter jag här har precis kollat min bdb. och ska kolla lite på bloggen nu... sen vet jag inet!


jaja.... jag vet inget mer som kan skrivas om dagen!
kommer snart en hiss och en diss fårn  mig också!
 :D


heeeejdåååå! ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0