DAGENS DIIKT







JAG ÄLSKAR DEJ!





Jag älskade dig. Jag satt i ditt knä. Du kramade om mig på de sättet du brukade göra, som fick mig att känna mig så lycklig. Du kysste mig och sa de tre värdefulla orden; jag älskar dig. Jag tog upp pennan, skrev på väggen att P du kommer alltid vara min. Jag ristade in P på min arm, kollade på ärret varje kväll när jag var ensam. Vi gjorde allt tillsammans, du var världens bästa pojkvän. Sedan hände de man aldrig vill ska hända.

Allt tog slut. Jag satt ensam i min säng och grät, saknade knät som alltid funnits där. Jag kramde om min kudde och önsakade allt skulle bli som vanligt, tårarna rann och såret i mitt hjärta kunde ingen annan än just du, P, laga. Jag kollade på mobilen, ett nytt sms. Smset var från "älskade pojkvän P". Det stod, det är slut, du finns inte längre i mitt hjärt. Jag tupen penna, strök över de som vi en gång skrivit tillsammans på min vägg, hoppet sjönk innom mig. gråtande gick jag ner till köket, tog fram en kniv, gick upp på mitt rum och drog djupa sår i min arm, med blodet skrev jag stort på min vägg, Fattar du inte att jag älskar dig P!

P:et jag ristade in kommer alltid finnas kvar, men jag önskar att det försvinner, du betyder inget för mig längre, men minnerna från dig kommer alltid finnas kvar. P står för dig Philip och kommer alltid göra de, hur mycket jag än älskar dig, eller hatar dig.



stämmer inte helt (a) men vissa saker gör de!


philip älskar dej,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0