DUKTIG FLICKA!!


Nu har jag tagit sprutan!!!
jag tycker faktisik att jag är duktig flicka.
men liskom fan vad jag kände mej töntig!!
det gjorde ju inte så ont, jag hade ju bedövning
hahahahahaaa..
och när jag skulle ta den så var där typ en lite kille också..
och ni skulle sätt!!! :o
hahaha jag höll ju på att skrika och kunde inte sitta still alls,
haha, så kommer han efter mej och bara sätter sej , och sen bara tar den, reser sej och går! :o
han måste tro att jag var dum i huvudet asså!! haha
xD
jag är cp ju !!
när jag väl hade tatt den så fick jag sitta kvar, eftersom jag höll på att svimma!

tack så mycket till hon som tog sprutan!!!
du är bäst!!
tacktacktack, puss och kram till henne!


jaja, nu ska jag kolla på bonde söker fru!


pussheeej! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0