FILMBETYGET

som ni vet så var jag och älskling på bio igår, det var jätte mys!
jag lovade att sätta betyg här kommer det!



jag tyckte om filmen, den var verkligen inte tråkig..
på vissa ställen tycker jag nog att dom hade kunnat göra så att det hände lite mer.. men annars var den bra

mitt älsklings ställe i filmen var hur kul som helst.
huvudpersonerna var i "paradiset" då och så skulle dom göra några övningar med sin partner..
övningarna såg mer ut som olika ställningar om jag får tycka till.
det roliga var ju att "ledaren" av övningarna ville vara med himla mycket!
SUPER KUL!!!

filmer får dock inte bästa betyg eftersom jag var rastlös i villa delar av den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0