hissar och dissar

jag ska faktiskt börja med att dissa !!



och då tänker jag dissa BIO!
asså tänk er själva att vi lägger ner ca. 100 kr på att bara på se en film, dessutom så vill man ju antagligen äta något under tiden!
köper man då något på själva bion så kortar ju fan bara lite popcorn och en drika 100 kr det också!! :o
om man då at två stycken ??
shit vad vi blir blåsta på pengar!!!
jag tycker att det var bättre innan , då kortade det mycket mindre!!
och dom behover inte ens ha så höga priser för dom vet ju att fler kommer att vilja se på bio då!




nu ska jag hissa också!



jag ska faktiskt vara så ego att jag hissar mej själv!! (a)
det gör jag därför att jag är så duktig!!
jag har faktiskt inte ätit godis på 168 dagar! :D
det är faktiskt bra!
det är bara 197 dagar kvar nu!! :D
önska mej lycka till..
jag ska klara det !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0