joyan hissar och dissar (h)




den här veckan (förra veckan) tänker jag hissa avslapning!!
DET ÄR FAN SÅ JÄVLA SJÖNT!
jag har under en längre tid känt mej så enormt stressad asså, så det är fan knappt sant.
jag har länge funderat på vad jag ska göra åt det!
så förra veckan (vecka 47)
iaf, jag har nu börjat med avslappning på kvällen för att komma ner i varv och börja tänka på något annat är mitt liv, liksom kompisar, killar, skolan/PLUGGPLUGGPLUGG och familjen och en massa annat. det jag gör är att jag sätter på mej myskläder, borstar tänderna och gå upp på mitt rum. när jag ska ta av mej mitt smink så använder jag mej av ett par servetter för sminkborttagning. sen sätter jag på en lugn cd. sen tar jag i en kräm i mitt ansikte som blir som en mask.
den är så jävla bra!! så ligger jag i nån min med den i ansiktet. efter det tar jag bort den med servetterna.
sen tar jag en återfuktande ansiktskräm i anstiktet och så ligger jag och maserar in den i nån min.!!
sen sover jag !! :D
gud så bra det är nu!





denna veckan tänker jag dissa alla JÄVLA reklamer på tv:n
asså det är nog det versta som finns när man kollar på en film och är helt inne i den och så är det reklam hur jävla länge som helst!
sen är det jobbigt om man kollar på nått annat program också. liksom man lägger en helt timme kanske och så är det bara själva programmet i typ 45 min !!! DÅLIGT!!
+ att det är alltid samma reklamer också, man kan ju fan alla utantill!!!!



jag ska också dissa att man inte tar bran på lika stort allvar.
Jag men fatta..
liksom hade ett barn sagt:
mamma jag har nog gått in i väggen!!
folk hade ju fan bara skrattat, medans typ en vuxen kan sjukskriva sej typ i ett halvår för att ha "gått in i väggen " !!! hahahahahahahaha så sugit!
vuxna säger att dom jobbar så mycket.. man vi gåt faktiskt i skolan + att vi har hur mycket läxor som helst!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0