MYSDAG!!!! 2/11

Heeeeeeeej MINA BLOGGLÄSARE! :D, 52 dagar kvar tills julafton!
hahaha, vad ska man önska sig?

idag: jag ska gå till bussen om sådär ca. 8 minuter till skolan :'/
men det är lugnt det är rätt soft dag ändå.
har mysdag idag faktiskt ! :) (chill)
jaja, efter skolan ska jag nog hem direkt till älskling, buss eller så hämtar han mig! (a''
måste plugga lite :(
-matte (om jag inte jobbar så mkt på lektionen idag)
-svenska ... min fackuppsatsredovisning MÅSTE verkligen göras.... får bara inte sitta sista dagen!
och så - spanska.. har prov i det på torsdag! (kan verkligen INGET)

Idag får ni ha en underbar dag allihopa!!
OCH GLÖM INTE ATT DET BARA ÄR 52 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!! (dax att skicka önskelistan till tomten!)

älskling! glöm inte "ibland vet man inte hur mycket det man har betyder innan det är borta"
älskar dig! (v)



pusssssssheeeeeeeej på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0