shoppningdagidag! (aa)

heeejh mina älskade läsare!!
idag har jag och min pappa haft far och dotter- förmiddag!!
vi har vatt på väla :D
super kul, (tyckte jag) inte han xD
hahaahahahahahaaa...
så ny är pappa 3500 kr fattigare !
jag behövde verkligen kläder..!
fick faktiskt mycket! (snällt)
fick, jacka, två tjocketröjor, två "koftor", två par jeans, tre linnen, två bh:ar, och två par leggings!
JÄTTE NÖJD, är hos älskling nu så bilder kommer så småning om!

15:00 kommer det massa folk hit fille ska ha kalas igen,
hahaha, sen mys och sen hem!

jag måste verkligen städa hos mina älskade kaniner.

ska dra nu, försöka få älskling att hoppa in i duschen !

älskar er.
pussheeeeeeji!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0