tisdag

heeej alla! 
 
idag har jag vatt på slokbesök!
precis som igår, men på petri skolan ist ..
(där ag vill gå)

jaja, har inte hänt så mycket annars idag..
är super trött , så typ pallar inget..

måste övaövaöva på min redovisning idag... eftersom jag ska ha den i skolan imorgon..:/
men det ska nog gå bra...
imorgon kommer jag nog få reda på vad jag fick för betyg på min fackuppsats! (a)
(håll tummarna)

idag blir det ingen "dagens plagg" orkar inte hålla på att lägga över bilder och lägga in och massa sånt..
hoppas ni klarar er ändå!


snart ska jag sticka .. älskling kommer och hämtar mej ! (a)
det blir Plugga och Mysa!


ha det bra alla! pussssheeeeeej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0