trött

sitter just nu på fille-älsklingens rum, han spelar ps3.. som han har fått idag, kommer bilder senare på packeten från mej!
iaf sitter här nu, har precis ätit och så..
känner mej så sjuk..
pallar inte nått asså..
har ont i halsen, har ont i huvudet och har ont i magen..!!!
HATAR ATT VARA TJEJ IBLAND!
jaja, dessutom känns det som att jag har påsar under ögonen som hänger ner till knäna!!!! -.-
-fan vad mitt huvud värker.
 (typ såna påsar asså)
shit vad trött man kan vara.
jag som egentilgen behöver plugga och allt.
detta kommer inte bli bra.
och mamma som vill att jag ska ta den där jävla sprutan.
Jag har bestämt att jag ska ta den. det är fan så jävla lika bra asså!

en liksom tänk s får man jätte mycket bivärkningar då??
men tar man inte den och sen får influensan så kommer man ju fan ångra sej tills man dör!

känns som vi har 1000 inlämningar också.
sv- läsa ut en bok och redovisa!
eng- inlämingsuppgift om ett brott.
so- inlämningsuppsats om abort.
bild- inläming /fackuppsats om en konstnär.
O.S.V.

är fan så jävla skoltrött nu!!
vill bara ha loooooov!
skulle fan sitta så jävla gött asså.
skulle uppskatta det mer än någonsing.
jag är iaf ledig på måndag nästa vecka "SKÖNT"
men jag måste väl plugga hela den dagen!!

pussisar på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0