21/10

Heeeeej kompisar!
hoppas att alla har det jätte bra!:)

FÖRLÅT för att jag inte har skrivit på hur j*vla länge som helst asså!,
jag ska verkligen bättra mej, men liksom vi har haft en miljon läxor, inlämningar och prov och sånt skit nu i skolan....
och på allt de så ar vi haft problem med datan.. så ja!
hoppas att ni alla sötnosar förlåter mej för de.
men det tror jag nog,.
Ja i alla fall...
idag är jag sjuk.. vilket inte är så kul.
jag har typ migrän och mår illa..
hoppas att jag kan vara i skolan imorgon bara, saknar alla.
tycker synd om steffi idag också.. (hon fattar varför) tänker extra på henne! (aa'
jaja, men nu ska jag göra klart min labbraport i no:n så att jag har den klar när jag kommer tillbaka till skolan,
haha annars så dödar väl min nolärare mej. haha och mina betyg också.
var på kvartsamtal igår...
det gick faktiskt bra!! :D
jag hade varit så duktig sa Leo ;)
ahaha... men försöker ju i alla fall.
INGA IG!!! (a)

ska gå nu...
pussheeeej på alla!


philip jag älskar bara dej !
                                                                    love/ j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0