24/10

HEEEEJ KOMPISAR!! :D

idag är det exakt en månad kvar tills de är älsklingens födelsedag,
jag har redan fixat lite presenter, hahaa men !
det är ju det att det snart är jul också vilket betyder julklappar,.
vad vill han ha!? inte vet ja!? hahaa
jag får se vad jag hittar på.. ni får gärna komma med förslag!

iaf, inte ska jag inte göra mycket, liksom jag orkar bara inte de!
jaja, skönt med lov nu iaf!
Ska inte göra mycket, älskling och kompisar bara. skönt att slippa åka nån stans, och framförallt skönt att slippa skolan.!

jaja, ska gå... hörs ha det bäst!

philip, älskar dej, puuuussheeeej!



                                                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0