27/10

heeej kompisar!! :p

idag har jag och lollo vatt i stan och myst! :D
trevligt trevligt!
vi typ skulle tatt tåget in men sen så körde min mamma ist,.. mkt skönare! (a)
vi gick först och kollade på löshår till mej, ! mkt fint.
kunde inte bestämma mej så vi gick och köpte hårfärg så länge.. typ medans jag tänkte på hur jag skulle göra!
sen gick vi tillbaka och då köpet jag det!
hahahaa...
vi gick vidare och mööös!
hehe. lollo köpte leggings (STAVNING??)
sen var vi (lollo) hungriga så vi gick och åt! :D
när vi hade ätit gick vi till biblioteket.
det var jag som typ bara skulle kolla om typ den boken vi måste läsa i skolan på svenskan fanns
i ljudbok. men den var utlånad,
sen tåg vi tåget hem till lollo.
där vi färgade mitt hår. x) hahaha "orande"



vi klatade lite här och där!! hahahahahaaaaa
mkt roligt,
jaja, såhär blev det iaf:
fint? (a)







sen åt lollo (igen) xD haha
sen typ kom pappa och hämtade mej och så åkte jag hem och packade min väska och sen körde pappa mej till
alex där han och älskling var.
vi gick hem till älskling och åt och sen hem till alex så att han skulle äta, sen kom typ balle och emelie...
vi gjorde inte så mkt, dom fixade lite med datan och vi kollade på tv och typ sen gick vi ut!! (kaaaaaallt)
sen gick jag och älskling hem till han och så kollade vi på film .. sen sov!
:D





philip möller jag älskar dej mer än allt på hela jorden, vilket jag hoppas att du förstår!
puuussheeeeeeji! 


         


Kommentarer
Postat av: blooom

skaffat löshår :O? guuud så fint

2009-10-31 @ 12:51:58
URL: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0