30/10

HEEEEEJ mina BÄSTA! :D

jag måste bara börja med att säga att jag tycker att LHC är bäst!
dom kan verkligen spela hockey!! ;D
Dom vann igår med 5-1 mot rögle i Ängelholm.
hahaha, jag och älskling var där och kollade ! haha
bild kommer sen, har ingen blid här i denna datan eftersom jag inte är hemma..
och jag har ingen sladd till datan med mej! :/
det kommer bilder från fotbollen också! :)

jaja, idag har jag inte gjort så mkt..
sov hos fille, och typ är med han och sebbe hemma hos sebbe nu...
dom spelar som ALLTID tv-spel.
"tråkiga"

ska sova hos älskling i natt och så ska vi till hans syster och äta och sånt tror jag:)
hehe,

jaja, kanske skriver mer sen eller iaf imorgon!!
lovar! :)(L)


ses!
älskar min fille mega mkt....


pussheeeeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0