31/10 HALLOWEEN!


HEEEEEEJ ALLA! ;D

har ni det bra??
"HOPPAS"
idag;
jag och älskling vaknade typ vid halv ett.
vi gick upp, och åt.
sen kollade jag på tv ett tag och han satt vid datan,
efter de så gjorde vi ve oss och sen åkte vi till hans syster !!
älsklings systers barn ville att vi skulle komma på sån Halloweenfest! "sött"
han var jätte gullig!! utklädd opch allt!
 



jaja, nu är vi hemma i alla fall och ska kolla på film nu kl 21:30
den på 4:an.... tre systrar och en mamma eller vad det hette?!
jag tror att det är bra!,

imorgon är det sista dagen innan skolan igen, så det får bli en myse-dag.. :D
inte för älskling eftersom han är ledig på måndag också! så han har ju en dag till att vila upp sej på.!! :O


philip jag älskar dej !

puuuuuuussheeeej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0