var tog lovet vägen?

lovet:
asså men skulle ju slappa!
men var tog allt slappet vägen, självklart sen när lärarna kommer att fråga sen när man är tillbaka i skolan på måndag så kommer man att säga "INGET" liskom varför bryr dom sej?
jaja, i alla fall!
typ man skulle ju bara sova och slappa! :o
men så har det bara inte hunnit med att bli för mej, visst kan jag inte säga att jag har gått upp kl sex varje dag precis men ändå..!
man har ju fan haft fullt upp!!!!
man borde faktiskt sova vilket jag verkligen inte har gjort!
imorgon måste jag verkligen vila upp mej !!


men nu ska jag gå och kolla på film så vi Hörs!
puuuss och kram!!!!


Philip hjärta Joyan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0