10/9

Hej alla fina människor!!!!!!!!!!!!!!!!

JAJAJAJAJAJA... jag vet jag har inte skrivit på 1000 år !
förlåt.. men det är faktiskt inte bara mitt fel,
för jag har inte kunnat sitta vid datan, för i helgen så sov jag hemma hos
fille och därför har jag inte suttit vid datan, man vill ju vara lite social med han!
iaf sen skulle jag skriva men hann inte och sen har pappa bara hållt på med datan hemma,
eftersom jag så fint har fixat så att vi har virus..
iaf nu skriver jag !!

Jag är förkyld också!!! "gråt"
idag ska jag iaf bara packa och städa och
hem till älskling! sen inget mer,...
eller jo se idol.
jag ska packa till oslo!! hihihi!!! SKA KRYSSA!! :D<3


men nu ska jag iaf äta, pussheeej!

philip jag älskar dej!




                         love/ j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0