14/9

heeejsan alla!!

Nu är jag hemma igen, har vatt och kryssat och det är därför jag inte har uppdaterat min lilla blogg.
jag lovar att försöka att bli bättre på att göra det.
I alla fall i två veckor nu ska jag alltså slippa skolan "jippii" eftersom att jag ska praoa!! :D
men inte slipper man läxor för det nej -.-
hatar att vi har fått läxa "uppgifter som lärarna säger" under praon,
dom är ju inte så svåra men ändå..
denna veckan ska jag praoa som målare och nästa frisör!
kommer alltså inte att träffa älsklingen på hela nästa vecka.
denna veckan blir det nog löshår också... jag och miranda skulle nog fixa de!! (aa'
hoppas att det blir bra, det kanske blir att jag färgar håret då också! :D

KRYSSNINGEN!!

Lördagen!

det började ju med att vi åkte buss och sen båt, jag och älskling hade störst väska av alla! (h
haha (jag glömde inget)
iaf, första dagen hade man ju inte så mkt tid, det var bara tid till att äta tyckte jag..
efter att vi hade ätit gick vi till nattklubben., och allt gick så fint tills vi skulle beställa in nått att dricka!! :o
servitören kom in och vi beställde, men .....
sen när hon kom mot oss med all dricka så gungade båten MYCKET!! men det sket hon i hon sprang lika snabbt för det kringeli krok runt alla bord och stolar,
sen var hon då framme vid vårat bord,... vi fick våra drinkar och allt var klart när älsklings mamma plötsligt ser att hon inte fått det hon beställt, hon säger sen till servitören som böjer sej fram över bordet med brickan med en flaska öl på, och häller ut all öl på älsklings syster!!!! :o
då blev hon hur stissig som helst, och sa förlåt och hämtade handukar och allt!!
sen bara sket hon i det nästan och hämtade notan och så, jag älskling frågade hans syster om hon inte bjöd dom på något...
hon bjöd men inte dom utan på älsklings mammas dricka! :s
sen blev det tråkits så vi gick och la oss. eftersom vi var så trötta!


Söndagen!

dagen började med att vi gick upp tidigt för att sjunga för älsklings mamma... sen åt vi frulle och sen vart var vi framme, alla på båten gick av... sen var vi och kollade på kungaslottet och så...
vi var inte där så länge..
så efter några timmar gick vi tillbaka till båten.
på båten gick vi in på våra rum ett tag och sen gick vi och badade, bubbbel bubbbel!! (h' "mys"
men när jag skulle byta om så det första jag skulle göra var ju såklart att kissa, så när jag går in på toaletten så river jag upp armen på dörren (där man låser) så tänkte ju inte jag mer på den och kissade när jag plötsligt mäsker att det "sprutar" eller kanske mer skvätter blod på golvet...
jag börjar ju torka upp det och så... och sen fattar jag att det kommer fårn armen ...
och såklart så slutade det inte blöda heller, ... så jag fick ju sitta där på toaletten tills det slutat blöda.. sen bytte jag till badkläder och gick in...
sen när vi hade badat ett tag så gick vi upp, och in till våran hytt eller vad man ska kalla det.
och duschade och gjorde ve oss... sen var det dax att gå på middan,
när vi hade ätit så gick vi till nattklubben och tog några driknar och lite nötter... och så kommer då samma tjej som serverat dagen innan till oss och lämnar allt vi beställt och glömmer älsklings mammas drink..
så sa älsklings mamma att vi dagen innan hade betalat med danska kr och fått tillbaka norska.. och så pratade dom nån minut om det sen sa hon ja... och förlåt för det igår allt det med ölen och de.. jag var lite yr igår.. vi bara nickade och sa: jaja, sen gick hon tillbaka till baren.. och sen det första hon gör då är att tappa ett glas fyllt av nått .... glaset gick i 1000 bitar och drickan skvätte upp på någon som satt intill!! :o

nu är jag iaf hemma igen, sitter här hos älskling och myser,
men nu ska jag sluta skriva..
jag ska gå och måla mina naglar :)

fille jag älskar dej,



pussheej!!

                                                                love / j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0