1/9

jaja då sitter man har då ja.. är typ skit trött och så!!
ska typ sova snart.. eller i alla fall göra ve mej.
kom precis hem från älsklingen, vi tittade in på mammsens jobb på vägen hem också. det blev lite skvaller för min del, så det blir väl att jag tar och läser den innan jag lägger mej.
Annars har min dag inte varit så speciell.. typ först skolan, typ vi fick lite böcker.. gjorde nån lärakänna övningar, eller nej, vi typ mest presenterade oss: sa vad vi hette och våra intressen.. PÅ ENGELSKA!! haha vi sa ju inte så mkt men ändå.. jag suger på engelska vafan!!
efter skolan tog jag bussen hem, när jag var hemma satte jag mej lite vid datan sen typ räknade jag lite matte.
men sen kom pappa och hämtade mej och så körde han mej hem till älskling...
vi har typ inte gjort så mkt.. haha typ myst och lite så..:')
och nu är jag hemma... och ska snart sova!!! "IGEN"
det känns fan inte som om man hinner nått nu när det inte är sommarlov mera...!! asså typ det är sova äta skolan... sova äta skolan! Så tråkigt!!

I alla fall
FAN också... jag måste verkligen fixa en praoplats till min första vecka!! shit att jag inte har gjort det än!!
men jag ska ringa till två stallen imorgon också!! , får se hur det går..
men eftersom jag inte har pallat att fixa förrän nu så har typ alla andra tatt alla platser (får skylla mej själv)

jaja, men alla får ha det så jätte bra och så får jag bli bättre på att lägga in...
men jag har tråkigt blogg nu, måste MÅSTE verkligen fixa den.. (a'

Natti Natti på er alla!!

ps. Liseberg på Lördag!

                                                          love/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0