22/9

Heeej alla! :p

nu har jag praoat i två dagar, och det är faktiskt jätte kul!
asså det kanske inte är världens roligaste saker jag får göra men, liksom vaddå??
man får ju fan göra dom roliga!!
Alla är jätte snälla!,
men lilla sara är sjuk... :'/
så jag får jobba med dom andra på salongen ist!!
men det går ju också jätte bra!
HOPPAS ATT HON BLIR FRISK SNART!! (aa'
Idag har jag fixat håret på en docka x) hahahahaaa..
det var skit kul, typ jag skulle då "slinga" dockans hår.. x)
och det gjorde jag !! :o
hahahaaa,.. med balsam och vatten ist för färg..
jag fick iaf ett gott skratt!
och lite erfarenhet. (a)
jag har ju så klart shoppat !!
både idag och igår! (a)
igår hittade jag en kofta och ett par tights
och idag hittade jag ett par tights till och ett linne, och en mössa, och en halsduk, och trosor!! :D
sen nu när jag kom hem så fick jag en jätte fin lila kofta!! skit mysig asså!! :o (a)
iaf , ikväll kanske vi sticker till salongen igen och så färgar vi mitt hår!!
håll tummarna för att det ska bli fint!!!!

Kanske skriver sen igen kanske kanske!! ;)
heeeejdåå alla glada!!


philip jag älskar dej mkt! och saknaden efter dej är enormt stor!



puss och kram!

love / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0