23/9

Heeeejsaan min kompisar!! ;p

har jobbat idag också!! de har vatt kul !!
toppen !
jag har fått göra uppsättningar idag,
men jag har mått skit illa också!:/
det har inte vatt så jävla roligt! ..
iaf slutade vid 3 och så kom sara och hämtade mej,
vi åkte hem till henne och så lekte jag lite med joline..
aww så himmla söt hon är asså!  "lik mej" x) haha
jaja.., det blir jobba imorgon också!, dåå får vi verkligen hoppas att sara också kan jobba,
jag har ju fan fått jobba själv utan henne hela veckan!! :o
när jag slutar imorgon så ska jag till Make up store eftersom jag ska på sån sminkning!! (aa' den ska bli skit kul asså!,
sen får jag smink efter det också.
färgade håret igår!! :d
blev faktiskt nöjd!!
jag skulle ju fan skaffa höshår!!
men jaja, det blev inte så.. får göra det nån annan gång ist!!
jag färgade typ orange!! "koppar"..
jaja, kanske skriver snart igen, ses


pussheeej på er, !



fillemölla, jag älskar dej!!

love / j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0