.




hehe.. städa skulle man ja.. det behöver jag verkligen...!!! :o fråga fille! (?) hehe
borde börja nu.. precis som jag sa för 1½ timme sen!. shit vad jag alltid flyttar fram saker..!!
tisdag idag och jag ska ha NP i matte på torsdag.. skriftlit först på morgonen!, 100 min. efter de har jag 10 min rast. och då ska jag ha matte lektion egentligen... men de slipper jag !! :D:D ... eeeeh. för jag ska ha ett till Np i matte då .-.-.-.-.-.- JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE kul.. NAAAAAT

nästa vecka har jag 2 prov också.. hehe inte kul de heller... först på onsdag sen på torsdag.. i idrott och sen ett i no. -.- fysik som jag hatar. jag fattar verkligen inte ett skit. jag o emelie skulle ses lite idag för att plugga.. men de blev inte så. kanske bra.. hehe inte för att va sån. men undra om vi hade pluggat så mycket.(?)
höhö jaja. glömde de också... har typ ett litet test på torsdag också.. i spanska... hehe inte kul.. hörförståelse MITT BÄÄÄSTA !! (?) NEJ VERKLIGEN INTE. just nu sitter jag här. jag vill ändra min header. men asså jag har ingen idé + att jag inte borde sitta vid datan utan städa och sen plugga gärnet... :) kanske inte ska måsta sitta sista dagen som jag alltid alltid gör till prov!! (?) :o
jag har huvudvärk också. inte nån bra dag alls idag. sen till bussen och trött... orkade inte gå upp... fyfyfy och jag som har börjat sova tidigt igen. hur kan jag vara så trött (?) cp??!!
iaf... nu ska jag städa... även om jag hellre kollar andra avenyn.. kanske gör de först.. får se (a) 

love ya!! (a)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0