.

sitter här mysklädd och fin.  hihi. joggingbyxor och skoltröjan.. och är mycket mätt och belåten.
har precis ätit och nu också städat klart !! (a) DUTTI FLIKKA!!
hihi. när fille är här och jag ska städa så kan de ta allt från 3 timmar till 5 dagar men idag gick de snabbt. kanske 2 timmar.. om man räknar ihop allt. hihi. låter kanske mycket. men jag har städat allt. garderoben.. bland skorna även där nere.. mappar, hyllor.. och allt.!! hihi. nu är de bara dammmmmmmmmmmmmmmmmsuugningen kvar..:D men de får va så.... orkar inte hämta den stora domsugaren... och påsarna till min är slutirutan..:/
iaf. nu ska jag bara kissa snabbt sen ska jag sitta lite vid datan...



bara så ingen glömmer de så är de fotboll idag... HIF - MFF

HEEEEJJA HIF!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0