god natt

TRÖTT SOM FAAAN! ......

 

har precis sett en jätte bra film på 3.an Tro, hopp och kärlek hette den tror jag (a) hehe,


iaf. även om jag är mega trött så har jag ändå lovat fille-älsklingen att vi ska se film..:)

och alla vet ju att jag älskar att bestämma och att jag älskar filmen step up... så jag BESTÄMDE att vi skulle se step up 2 hahaha...:)

har aldrig tidigare sett den... så jag får se vad jag tycker om den...!! betyg på den kommer imorgon! (y)


hoppas att den funkar bara... när vi skulle se den igår så var det nått fel på ljudet! ... kanske är så idag också.. får se.! (y)


jaja, natti natti på alla er där ute! (a)

sov gott och dröm sött! :*



imorgon är det PÅÅÅÅÅSK!! :D




LOVE YA!. KYSSEN! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0