godmorgon

godmorgon bloggeeliibloggbloggeen!!..
sovit gott allihopa? de har jag..:)
drömde att jag var 17 år å blev med barn... mamma gillade det inte tydligen .. men jag kom fram till att jag var 18 år när barnet kom vilket betydde att mammam inte kunde säga nått..
haha töntig dröm jag vet (h) hahahahaha.. eller lite rolig kanske...:) jaja

idag:
första spanska!
sen slöjd.
efter de engelska ..
sen mat.
sen blir de matte
å till sist no.. -.-

nästa vecka på torsdagen... så har vi no inlämning !!! det får jag verkligen inte glömma! (a)(y)

nu ska jag snart gå till bussen..
skriver underdagen! ...

puss och kram ses på stan
fillee jag älskar dig enormt mycket! (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0