HEJ

haha. och jag som sa bra uppdatering. försov mig idag så jag hann inte blogga innan skolan idag. -.- hihi (a)
iaf idag hyfsad chiiill dag. slutade 1½ timme tidigare idag :) hamma hämtade mig. haha så körde vi till landskrona o handlade.. iaf så när vi står vid kassan. så står jag där o bara glor.. så hör jag hur mamma viskar i mitt öra ...
kolla vad kondomerna där heter...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
va fan tänkte jag när jag såg de!!!
WHAT!! (??)
hehe. dom hette fan joy.
hittade inte dom rätta svenska "joy kondomerna" på nån bild men.. här är en annan joy kondom..:o
hahahahahahaaa NJUUUUUUUT.


kom på att joy betyder glädje.. = att dom kanske vill att man ska ha glädje när man han sex :$ haha ;)

idag blir de skoinköp.

pusspåre!! ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0