helluuuu bloggeeeliiiibloggbloggeen!

hoppas allt är bra!


sitter här vid älsklings data.. hihi fast det vet han inte... TYSSSSST !!.. säg inget

iaf, vi har precis vatt ute ;p

jag fick håll..:o typ efter 2 min :o hahaha, med det var bara för att vi precis hade ätit xD hahahahaa

iaf. älskling är fortfarande ute.. hehe hans systers barn melvin är här så han passar lite fotboll med honom! (a) naawe. urgulligt (a)

blir att jag sover här ikväll också.

vet inte om det blir att jag ser det men idag börjar iaf TALANG på 4:an hehe, melvin vill se de.. jag får se hur jag gör. men man kan typ bara inte säga nej till den lille killen asså. ;) hehe,

imorgon är det PÅSKAFTON... mysmys... hehehe, har aldrig vatt med om en påsk utan att äta godis. (om nån har missat de så äter inte jag godis.) [är 306 dagar sen jag åt godis.:)] hahahaha, JAG ÄR BÄST SOM KLARAR DET ASSÅ!! (h)

iaf imorgon får vi gå upp lite tidigare än vad vi brukar. mamma kommer och hämtar oss kl, 12.00 och då måste vi vara klara. alltså JAG MÅSTE VARA KLAR!! :o gjort ve mig och allt. SHIT hur ska jag hinna?? :o

när vi är hemma hos mig så ska vi leta lite påskägg med min lillesyrra... nawwe. (aa) gulliga vi är va? .. och så ska vi äta lite och så... sen kommer filles pappa och hämtar han och då ska han på kalas hos sin syrra(på pappas sida)s barn ... hon fyller 18.on :) GRATTIS.

iaf, sen ska mamma köra mig till älskling när hon ska på jobb... typ vid 16.00 och då kommer typ älskling dit också. mysmys... så blir det typ att vi äter där och så...:)

ska typ ha sån paketlek;) (a) haha, melvin tycker det är så kul... haha fast nu har han kommit på en sak... hans paket är ju dom bästa och därför vill han inte byta och då tycker han ist att man ska leka den leken och så ska man inte få ta varandras paket... men det är liksom de liken går ut på (a) nawwe.! :)


vs.


nu kom fille in igen... och vi ska nog sätta oss vid tv.n och mysa... :) hehee.

vi vill se film ikväll... nån som har tips på vilken vi kan se ?? :o


HAHAHAHAHA!!... hittade en vacker bild när jag var inne på google!! haha


en kanin som sätter på en hönabööööna! xd


skriver sen. puss (a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0