helluuuu bloggeeeliiiibloggbloggeen!

hejhej bloggen.
dagen idag har vatt jätte seg. har bara velat sova hela dagen... försökte spiiiida upp mig lite ett tag,.... men jag gav upp rätt snabbt.
är typ så förkyld.. :/
dessutom så körde mamma min till fillepille idag och det tar typ 10 min - en kvart... och jag hann fan å med att bli åksjuk... mår inte bra än... :/ är varm ... men fryser ja... ni ska bara veta!
just nu är jag hemma hos älskling. jag skulle plugga idag men orkar inget....
det är paus i mitt tvprogram..... kollar på dating in the dark...:)
hahaha. som jag skrev så är jag trött o ska snart hem då ska jag bara duscha och sen sova... :/
kanske inte uppdaterar mer idag,..:(
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0