helluuuu bloggeeeliiiibloggbloggeen!

heeeellluuu mina vänner!!


sitter hemma hos älskling nu. ! kommer sova här i natt också! ;p


IDAG:  vaknade kl, 08.22 idag.. var skit glad... MENS..(nu är jag inte lika glad på den)

iaf, så jag gick på dass och så duschade jag.. hehe(a) tog tablett också..

iaf sen så satt jag lite vid datan ...

philip sov så sött.. och det såg så skönt ut så jag gick också och la mig typ 09.10. somnade nästan direkt. hehe, så vaknade vi inte förrän kl, 14 - 14.30 hehe, så mys.


har skit ont i magen och håller fan på att döda den.

kollar på lyxfällan lite på samma gång som jag sitter vid datan.

har gjort lite ny header.. fin? hehe,


vill ha!!! (aaaa)



jaja, kommer kanske inte uppdatera mer idag....

så jag skriver natti natti till er nu ist!! (aa)


ikväll blir det en bra "rulle" och massa mys... +MENSVÄÄÄÄÄÄÄÄÄRK! :@





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0