hos fille

hejhej babes.

är hemma hos älskling nu. har vatt de sen vi 2 :)
kulkul.
vi båda var skit trötta så vi gick o la oss.... SKÖÖÖÖNEEE!!
somnade vid halv 4 kanske sen vaknade vi av att vi skulle äta vid halv 6- 6 :D
hhaha
busiiiga vi är.
iaf. är sur på alla på min skolan. hahah nej men åå vad sur jag var innan. var helt genomblöt i skolan...-.-
VATTENKRIG ...(!!??) vad fan tänker folket med?? :s
SUUUUUUUR.
iaf. mamma kom o hämtade mig o körde mig till fille. sen kommer hon igen sen vid 10 o hämtar mig (a) haha
har glömt och säga att igår hade min mamma o pappa förlovningsdag!! :D haha
inte för jag vet hur länge dom har vatt förlovade menmen... hsahahaha
ikväll blir de kanske inte någon uppdatering eftersom jag somnade så sent inatt -.- inte bra. försov mig imorse som ni vet. ooo fick springa till bussen.. :o shit... men jag hann iaf.
eftersom de inte blir någon uppdatering senare så skriver jag god natt till alla nu. alla får ha det bäst.
och sova gotttttttiiigottgott. dessutom så är de sommar.. NÄÄSTAN så livet leker...
var ute alla mina vänner. o bli bruna och fan
kyss

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0