i skolan.

hejhej mina vänner... idag är jag faktiskt glad trots att jag precis har faft matte Np i 3 timmar!! -.- hehe.. det gick inte bra och inte dåligt!! (a) hehe -.-
nu är jag iaf klar med de... nu har jag bara Np i ett ämna kvar detta året!! :p bra bra !!
jaja. jag har spanska nu... men ist så har jag "NP i matte" höhö....;) busbus på mig! (a) hehe.
 mamma o pappa åkte idag ... kulkul. skrev de innan också va ?? ! hehe. men fille kommer sen idag. då blir de mysmys.!!
så kul!
hahahahahahaaa. ända tills på sön ska vi göra mat själva!! xd hahaha. antingen kommer vi få lära oss de bara eller så blir de ingen mat alls..... xd

fick precis reda på att jag har studiedag på fredag nästa vecka också.. hehe kulkul... synd bara att det inte var imorgon för då har ju fille de..

nu har jag ju "spanska" efter de ska jag gå o luncha lite:) sen har jag so... kulkul
vi har såna egna parti...
imorgon ska vi in till stan för att göra nått... heheh jag har inte fattat så bra... så jag vet inte vad vi ska göra där faktiskt (a) hehe. uuuuuppse!! (a) xd


nu ska jag gå

pusspåre!!! :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0