I will always be yours

hemma, har duschat, är allmänt sur. och orkar inte med denna dagen mer.

jaja. ska sova nu. imorgon blir de skolan. har noprov som ni vet.
sen drar jag nog hem till fille en snabbis. mys sticker väl nästan direkt... mamma får komma o hämta mig. eller så hämtar hon på skolan. jaja. ska till LA. fixa ett nytt pass o id till mig! (a) hehe. ska till norge om mindre än två veckor vilket jag helt har glömt att säga. (a) vi ska kryssa! (a) mys.
ja iaf när vi har fixat allt de. så måste jag hem... packa. städa. sen får jag ta mig till fille igen. ska sova där. MYS(igen) hehe. sen slappa fredag förmiddag till han kommer hem. mysmysmys i massor.
hihi. på valborg..... nja.. vi får se vad som händer..!! vill hitta på nått... men va fan då??



vill ha denna !! kanske till skolmiddagen o skolavslutningen!! :p vad tycker ni alla?

jaja. ska väl snart sova också. blir dagens sista inlägg. ha de jätte bra. puss, sov gottigottgott.
love ya!


Kommentarer
Postat av: frida

jätte fin klänning. vill ha en sån jag med (:

2010-04-29 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0