Im HAPPY

blev lite shopping idag efter skolan. hehe kulkul

nya brillzz (y) haha. TÖNTIG(!!) o så blev de ett silver shampoo:)

kulkul. har precis ätit nu. o "håller på" att plugga no... har prov imorgon

hade idrottsprov idag. inte okej. haha men det gick nog bra. hoppas att jag iaf får vg... annars blir de läpphäng för mig.

vill ha mvg i betyget nu när jag slutar ju... så egentligen måste jag få mvg på provet vilket aldrig kommer att hända menmen. så är livet ibland... man kan inte få allt.

om jag inte har sagt de så vill jag komma in på en skola som heter Petri. det ligger i hbg inom ett skolområde som heter skolstaden. :) jag har sökt dit. till frisör.!! vill verkligen komma in... älskar o kippa o sånt. är faktiskt bra om jag får säga de själv. även om man inte kan tro de just nu asså... fy fan som mitt hår ser ut :o det är fan sjukt. jag har typ 3 cm i topparna som bara MÅSTE bort från mig. kan inte klippa mig själv de är därför ... eller jo kan kan jag där fram man inte där bak liksom .... SVÅRIIIIGT!! :/

ska iaf klippa mig senast nästa månad!!!!!! LOVAR!!



jaja. både fille o jag måste plugga nu.. skriver sen

VET ALLA !! ASSÅ IDAG ÄR DE ANDRA AVENYN:D !!!!!!!!! HAHAHAHAHA KULKUL (beroende) hehe. :$


puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0