:p

heeejsan bloggen
nu är jag hemma igen efter en 3 timmar lång solning o shopping tur.. hehe
fick ett ryck o stack iväg till stan bara en timme efter att ha kommit hem från stan....:)
 behövde sola...:) tog min en 30minutare... hehe sen gick jag o fille till oj...:p skulle handla lite mat..
sen efter de så mötte vi upp hans syrra på söder också. hennes kille skulle köra hem oss... MEN han fick jobba över... så ist så gick vi till andra sidan stan... fattar inte hur vi pallade.... till hans jobb. o så fick vi ändå vänta där en timme :'/ iaf... jag blev så jälva sur på fille... vi gjorde allt detta för att han inte pallade ta tåget :o snacka om att jag måste vara kär i han så som jag offrar mig för han!! nu har jag så jävla ont i min fötter så att jag inte kommer kunna gå på hela helgen!! :o haha,. men man får ta det som en upplavelse antar jg !! :D

har precis duschat nu och sitter här med min lille kissssekissekatt i famnen!!:p


(min katt simba) GULLIG VA ??? :D:D


nu har fille gjort mat till mig. så ska äta puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0