:p

hejhej bloggen.
förlåt för att jag inte har skrivit idag....
men när jag skulle sätta mig vid min data uppe på mitt rum så kom de upp en liten
ruta om att jag hade virus.. haha så då stängde jag av datan ... (AAAAAAA) hahahahahaha
jaja. iaf. förlåt för de.
idag har jag inte gjort så mycket. typ skolan först.. sen hem till fille. sen åkte vi till hans syrra.. och jag klippte henne.. finfint. :) fick 100 kr..!! :D:D

hihi. iaf detta blir dagens sista inlägg för jag har huvudvärk och allt känns de som !!!!!
kollade andra avenyn idag :D:D hihi de är bäst! roland dog inte!! , sen så älskar hon han. och kim erkände att han våldtagit liv... för de kommer han på nu..

jaja. imorgon åker mamma o pappa... :) lite skönt måste jag nästan säga!! (a) hihi.
jag älskar er de vet ni!!
ha de bäst! ...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0