shoooue!!

hejhej bloggen!


haha, jag skriver inte godmorgon som jag brukar för det känns lite fel nu...

hehe, idag:

vaknade typ vid 10... gick och kissade.. hahaha, drack 3 flaskor vatten igår på kvällen... så innan jag gick och la mig så kissade jag 2 gånger också... haha.. man sen somnade jag iaf ett tag till ;)

men senare typ vid 1 så vaknade jag... var kissig igen.. så gick på dass. men sen sa jag till philip och gå upp också.. eller iaf vakna .. känns inte lönt att sova mer vid den tiden. så vi "vaknade" hahah och kollade på step up eftersom jag somnade igår också.. men jag såg en bit iaf.. hahah!!

nu kallar micke på oss om att det är mat. så vi ska äta... uppdaterar mer sen!! :)


JAG HAR DESSUTOM PAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNIIIIIKKK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0