sometimes things are so easy, that they are difficult

det är inte nice att plugga..
det är inte nice att jag har två prov denna veckan...
det är inte nice att jag inte fattar nått av no.n som jag har prov på.
det är inte nice att idrottsprovet är konstigt o att jag inte vet vad jag ska kunna ;s
DET ÄR INTE NICE MED MENS!

det är nice att jag är trött.. haha NAAAAT

asså idag har jag inget liv känner jag ! det är nice !! (a) haha

iaf är skit trött o vet inte vad jag ska göra. känns som att jag måste plugga eftersom jag har prov imorgon men ...
asså jag kommer inte kunnat fatta mer. o jag kan de mesta.. men det känns liksom bara naturligt för mig att tok-plugga kvällen innan ?? :o o nu när jag började lite smått förra veckan så är det inte så ?? strange (!!)

jaja. jag är trött. blir nu lite snbbt plugg.. kolla bara lite till... :p haha, sen bingen!!

sov bäst babes!!

puss love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0