sov gott

hemma från fille.. har avtt ett bra tag nu. hunnit duscha...
lite innan jag skulle hem så hände nått kul... hahah mamma kommer alltid o hämtar mig efter jobbet. så skrev hon till mig i sms: " ska du åka med hem? kram"  o de skulle jag ju.. så jag svarade: "ja" haha. då fattade jag de ju som att hon slutade då.. bara de att hon skickade de typ 21:15 o hon slutade inte förrän kl 22.
så iaf så brukar jag ta typ 10 min att bara gå ner till hallen o sen ta på mig mina kläder o skor o allt... så just idag så var jag skit snabb (vet inte varför??) haha. så det gick typ på 4 min ..!! :o haha iaf så sa jag o fille hejdå.. o kelade lite :$ haha (a) så låser jag upp.. fille tänder lampan o jag går ut.. allt är som de brukar..:) hahahahahahahaha
men när jag kommer ut så är inte mamma där ?? :o haaha.. då har de bara kommit en bil sen har vi bara tagit för givet att de var hon xd kulku.. så gick vi in igen då.. hahah så kollade jag på klockan så var den bara typ 20 över 21 hahahahahahahah. kulkulkulkul!! :p fille bara ja?? varför kommer hon inte ?? jag bara för att hon slutar kl 22 xd haha
litet kul slut på dagen !! :)

nu ska jag snart sova.. så detta blir mitt sista inlägg för dagen!! xd hahahahahaa
(det var inte kul..) -.- haha*

alla får ha de bästa.. love ya..

nattinatti sov gott mina små änglar!! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0