TAAAAAAAAAAAAAAANDVÄÄÄÄÄÄRK!!!

 

hejhej bloggen.!


sitter vid filles data nu.. KULKUL.
ska kolla på step up om ett tag.. hehe fille kollade på den igår.. men inte jag för jag somnade typ efter 5 min :$ haha

Dagens känslor:
-ÄR TRÖTT PÅ VISSA MÄNNISKOR!
-BLIR RÖRD AV ATT SE DIG! VILL VETA MER!
-SUR FÖR ATT JAG HAR ONT I EN TAND!
-GLAD FÖR ATT JAG INTE ÄR SUGEN PÅ GODIS FAST ATT DET ÄR PÅSK!


på tal om min tand så håller jag på att på en visdomstand STAVNING*
jaja, skit i de fast att det gör ont så att man vill dö.

av min kära mamma och pappa /påskharen fick jag fyra armband och två par örhängen.
och av filles mamma och hennes man fick jag tuggummi ;), och strumpor och biokort!! kulkul.. TAAAACK
sen körde vi packetleken med filles familj... kulkul
jag fick ett stort porslinsägg... två badbomber.. och en trisslott.. SOM JAG VANN 25 kr på (a) hahaha (h)

orkar inte uppdatera mer idag.. ska se step up snart och mysa med älskling....:) hihi, ha det bäst.

ps. tänker på dig... undrar om du tänker ofta på mig. tänktänk... ser dig nu efter att ha sett dig som en helt annan person.. du är inte dig lik. jag blir rädd. du ser annorlunda ut. HJÄLP. ds.




philip jag älskar dig.

pöss bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0