-


förlåt men sån är jag,... hehe snacka om inget liv!! ;)


 

detta var för några helger sen... hihi . gulligt! (a'


jaja. inte sveriges snyggaste bild. men den får duga. !! osminkad dessutom!! :o [damp data .. ingen rosa text..:(]




jaja... här har vi ännu en bild på dig!, hihi. iaf jag i hjärtat.. inte en tvilling jag lovar!! de slipper ni! (a) hihi



här har vi mig o älsklings fille plutten! (a) söta va?? hihi.. min mun är helt ihoptryckt men på många sätt så älskar jag ändå denna bilden!



här är en mycket glad joyandojjan



jag..!! eeeh, som ser lite förvirrad eller paff ut ?? hehe jaja. så som jag är!



här är en bild på mig! ... hehe. nu ser jag att jag ser lute tjoch ut.. PIIIIINSAMT! :$ haha. men var glada ... detta är ju iaf inte nån svart o vit bild!



ännu en inte så normal bild på mig.. hehe menmen så funkar mitt liv (a) hihi.. jag gillar den lilla där uppe bäst asså ;) hahahahahahahahahahahahahaha
[mobbad]




2 inte så vackra bilder menmen.. jaja..!! hehe



här är jag o älsklings babe! asså gud så sött... hihi kolla som han håller om lilla mig (a) hihi



en riktig tummenuppbild ... haha fattade ni?? :D rolig?? hehe.. NAAAAAAAAAAAT. iaf. bara så alla vet så är jag bäst.



här är lille (hehe stora + tjocka) jag !! :D:D
hehe.








och sist men inte minst.. hahaha
min favvo bild!! asså den har fan sin charm!! ;p....
trots min tjochhet....!!








och här har vi kiiiiingeen!! hihi.. detta är då min o emeeeliiiie.blogg.se´s bro som vi byggde i no.n hihi. gulligt ;)


klarade 6 kg... hehe sen dog den!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0